Thursday, May 21, 2015

Pengenalan diri

Assalamualaikum , nama aku muhammad hariri bin hazizi berumur 20 tahun , menetap di seri manjung perak . aku seorang bekas pesakit kanser tahap 4 yang sekarang sudah sembuh ( alhamdulillah ) berkat doa daripada ibu bapa aku , kawan2 , guru2 dan orang sekeliling . hidup aku sekarang adalah sebuah hidup yang penuh dengan perjuangan . perjuangan dalam menuntut ilmu ,perjuangan dalam menempuh ujian sakit , perjuangan dalam meraih kemuliaan disisi-Nya  . insyaAllah pada 28 mei ini aku akan melangkah ke sebuah universiti awam untuk aku menerus teroka segenap ilmu . sudah 2 tahun aku menangguh belajar disebabkan sakit yang aku hadapi . Sekarang aku tak sabar masuk belajar . aku ketagih ilmu ... mohon doa daripada kawan2 agar aku dipermudahkan segala urusan ... :)

No comments:

Post a Comment